اسلام ناب محمدی را به جهان معرفی کنیم
 
سبک زندگی اسلامی
 
 

اسلام ناب محمدی را به جهان معرفی کنیم

 

 

 

با اینکه بارها از پیامبر عظیم الشأن اسلام در کتاب های مسیحیان و یهودیان سخن به میان آمده است ولی متأسفانه مشاهده می شود برخی از یهودیان افراطی همچنان به مخالفت و دشمنی با ایشان می پردازند، در گفتگوی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی رسول الله تیوی با حجت الاسلام والمسلمین عباس فیض نسب (مدرس حوزه) اشاره ای به این مسأله گردیده است که ماحصل آن را در زیر ملاحظه می فرمایید:

از آنجایی که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلّم از نسل موسی نبود و پیامبر آخرالزمان از یهودیان انتخاب نشد این موضوع باعث ناراحتی یهودیان شد و علیرغم اینکه خانه های اطراف کعبه را خریده بودند تا از اولین نفرات باشند که با پیامبر آخرالزمان بیعت کنند اما چون این موضوع برای آنها خوشایند نبود شروع به مخالفت با پیامبر(ص) کردند و جنگ به راه انداختند و پیامبر مجبور شد آنها را اخراج کند و آنها شروع به توطئه های گوناگون کردند و این توطئه ها ادامه داشت تا به امروز و الآن نیز می خواهند ببینند که مسلمانان در چه وضعیتی هستند و در واقع این امر امتحانی است از جانب یهود و می خواهند ببینند که مسلمانان نسبت به پیامبر غیرت دارند یا نه و هنوز هم تعصب دارند یا نه و اگر الآن مسلمین کوتاه بیایند آنها دوباره این کار را تکرار می کنند و یک قدم به جلو می آیند.

حجت الاسلام و المسلمین فیض نسب با اشاره به اهانت های برخی از عناصر بیگانه به این پیامبر عظیم الشأن ادامه داد: من احساس می کنم معرفی ما نسبت به پیامبر(ص) بسیار ضعیف بوده است ،ما معتقد هستیم که پیامبر خاتم الانبیا و رحمت للعالمین است . ما پیامبر(ص) را بد جلوه داده ایم؛ مانند وهابیون که پیامبر(ص) را خشن معرفی کرده اند و متاسفانه جهانیان مسلمانان را فقط عربستان می دانند و در آنجا هم وهابیون چهره مناسبی از اسلام را معرفی نمی کنند.

وی در خصوص وظیفه مسلمانان در قبال پیامبر بزرگ اسلام(ص) عنوان داشت: وظیفه ما این است که به جهانیان اسلام ناب محمدی را معرفی کنیم و آن را در بین مردم جا بیندازیم و رأفت و محبت و دوست داشتن را جایگزین وحشیگری و خشونت کنیم.

نکته اصلی این است که ما نشسته ایم تا به اسلام حمله شود و ما دفاع کنیم بهتر است ما خود پا پیش بگذاریم و به جای دفاع کردن، چهره واقعی پیامبر(ص) را نشان دهیم . امیدوارم که مسلمانان در مقابل این توطئه همین طور به پا خیزند و کوتاه نیایند و مطمئن باشید که پیروزی با دین اسلام و پیامبر آن است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, :: 22:6 :: توسط : عاطفه خلیلی

درباره وبلاگ
سلام به وبلاگ من خوش آمدید وبلاگ سبک زندگی اسلامی ، اقدامی کوچک در راه تحقق هویت واقعی ما ایرانیان مسلمان است . هویتی که ما را از دیگران جدا کند و با اتکاء به آن به خود ببالیم و تاثیر گذار باشیم .
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سبک زندگی اسلامی و آدرس islamiclife.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 11769
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1